دانلود کلیپ پشت صحنه Stay Real
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : سه شنبه 18 / 5 / 1394
نویسنده : Parnia BlueB

دانلود پشت صحنه عکسبرداری CNBLUE برای برند Stay Real

Download




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: CN BLUE , Clip , ,
برچسب‌ها: stay real , fnc , cnblue , cn blue ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
yas در تاریخ : 1394/5/19/1 - - گفته است :

منم با این همیشه مشکل داشتم
مدیا فایر هم ک خوبه
پاسخ: عزیز مدیافایر هم بعد از مدتی فایلا رو پاک می کنه و اذیت می کنه.
آخه کاری نداره دانلود ازش که تو سایتش عضو بشید بعد اون دوتا لینکی که به اون دوستمون دادم رو باز کنید. دوتا عکسه دقیقا مشخص کردم رو کدوم کلیک کنید تا دانلود شه :((
حالا من سعی می کنم فایلایی که حجمشون کمتره رو تو مدیافایر آپ کنم.


<-CommentGAvator->
i... در تاریخ : 1394/5/18/7 - - گفته است :

آخه این لینکه رو نمیتونم باهاش دانلود کنم خیلی اذیت میکنه
پاسخ:ببین این دو عکس که لینکشو دادم باز کن.. زیره قسمت هایی که باید بزنی خط قرمز کشیدم.. فقط باید عضو سایت 4shared بشی.

http://uupload.ir/files/7ne5_4shared1.jpg

http://uupload.ir/files/2xix_4shared2.jpg


<-CommentGAvator->
i... در تاریخ : 1394/5/18/7 - - گفته است :
سلام.ببخشید نمیشه بایه لینک دیگه بذارید؟
پاسخ:مشکل چیه عزیز؟ آخه من تو هرسایتی آپلود می کنم بعد از مدتی لینک رو از بین می بره و فایلمو پاک می کنه. 4shared خیلی بهتر از همه اشه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!